Na de herfstvakantie hadden we veel te vertellen aan elkaar!
Elk om de beurt mochten we Muis bij ons nemen.
Diegene die Muis bij zich heeft mocht iets vertellen.
Elk durfden we iets te vertellen aan de klasgenootjes én
we leerden om naar elkaar te luisteren.
Elk om de beurt mochten we Muis bij ons nemen.
Diegene die Muis bij zich heeft mocht iets vertellen.
Elk durfden we iets te vertellen aan de klasgenootjes én
we leerden om naar elkaar te luisteren.
In de bewegingshoek brengen we de kledingstukken
in dezelfde kleur samen.
in dezelfde kleur samen.
We stappen evenwichtig op de gekleurde lijnen.
Aan het bord geven we Jules en Marie hun kledingstukken terug.
In de bouwhoek mogen we bouwen met schoendozen.
Wat leuk! We maken een hele hoge toren totdat hij omvalt.
Wat leuk! We maken een hele hoge toren totdat hij omvalt.
We oefenen verder op het knippen.
Tijdens de sokkenmemory brengen we de paren terug samen.
De geknipte stukjes papier kleven we op onze sokken.
Knap hé!?
Knap hé!?
In de poppenhoek worden we echte huismannen en -vrouwen.
We gaan kledij kopen in de winkel, we kleden de poppen aan,
stoppen de vuile kleren in de wasmachine en hangen deze nadien aan het wasrek te drogen.
We gaan kledij kopen in de winkel, we kleden de poppen aan,
stoppen de vuile kleren in de wasmachine en hangen deze nadien aan het wasrek te drogen.
We stempelen onze sokken op papier met een echte sok.
De kleuters vonden het een beetje gek maar vooral héél leuk!
De kleuters vonden het een beetje gek maar vooral héél leuk!
In de experimenteertafel wassen we de kleren in een sopje.
De kleren uitwringen ging een stuk moeizamer maar we deden ons best!
De kleren hangen we te drogen aan het wasrek.
De kleren uitwringen ging een stuk moeizamer maar we deden ons best!
De kleren hangen we te drogen aan het wasrek.
We blijven vooral heel lief voor elkaar!!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten